Anunț concurs: Consultant, Serviciul comunicare și relații externe (prelungit)
Scopul funcţiei
Asigurarea informării prompte și profesioniste a publicului cu privire la activitatea Consiliului Audiovizualului, precum și menținerea relațiilor cu instituțiile media, organizațiile societății civile și structurile de stat.
Salariul de funcție
De la 9530 Lei (brut)
Sarcinile de bază:
- Asigurarea cooperării membrilor și angajaților Consiliului Audiovizualului cu organismele internaționale și naționale din domeniu.
- Întocmirea actelor necesare pentru participarea membrilor și angajaților CA la diferite evenimente internaționale și naționale.
- Acordarea asistenţei informaţionale în domeniul audiovizual instituţiilor de stat şi organizaţiilor externe.
- Executarea și raportarea sarcinilor conform planurilor de activitate anuale a Serviciului și a Consiliului.
Tip de angajare
Perioadă nedeterminată
Condițiile de participare la concurs
- deține cetățenia Republicii Moldova;
- cunoaște limba română;
- are capacitate deplină de exercițiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătății, pentru exercitarea funcției publice, conform certificatului medical eliberat de instituția medicală abilitată, dacă pentru funcția respectivă sânt stabilite cerințe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcția publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcții sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
- Studii superioare, de licenţă sau echivalate în domeniul jurnalism, comunicare sau domenii aferente, preferabil experiență în domeniu.
- Cunoașterea legislaţiei în domeniu;
- Cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
- Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională (nivel B1);
- Abilități de utilizare a computerului: Microsoft Office, Internet.
Documente ce urmează a fi prezentate
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcției publice (descarcă aici)
Dacă cererea de participare este depusă prin intermediul platformei cariere.gov.md, atunci Formularul de participare va fi generat și completat automat în baza datelor din cererea electronică. - Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Copiile diplomelor de studii și, după caz, ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Documente ce atestă experiența profesională sau Declarația pe propria răspundere
Copia carnetului de muncă, certificate privind actvitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 pot fi înlocuite cu declarația pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Cazierul judiciar sau Declarația pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Alte documente necesare:
Acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților la funcțiile publice vacante/posturi și ale studenților.Copiile documantelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, constatarea veridicității actelor se va efectua la data desfășurării probei scrise a concursului. Formularul de participare și acordul pot fi găsite pe pagina web: www.consiliuaudiovizual.md la rubrica „Funcţii vacante” sau solicitat la Consiliul Audiovizualului.
Modalitatea de depunere a documentelor
- Poștă
- Personal
Bibliografia concursului
- Codul serviciilor media audiovizuale al Republicii Moldova;
- Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Lgea nr. 148/2023 privind accesul la informațiile de interes public;
- Legea nr.64/2010 privind libertatea de exprimare.
Surse de informare:
- https://consiliuaudiovizual.md/
- www.legis.md