Companiile internaționale Kantar și GfK au depus oferte pentru măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață din Moldova

24.01.2024

Comisia de concurs care va selecta instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și a celor de piață în perioada 2024-2029 s-a întrunit azi, la sediul Consiliului Audiovizualului, pentru a deschide ofertele depuse de două companii internaționale din domeniu, în baza cerințelor stabilite în Regulamentul privind organizarea concursului și în Caietul de sarcini aferent.

 

 

Ca răspuns la invitația din 6 noiembrie 2023 privind participarea la concurs, pe 19 ianuarie 2024, CA a recepționat două oferte, care cuprind propunerea tehnică și cea financiară, din partea companiei britanice Kantar și a companiei germane GfK.

 

După deschiderea plicurilor cu cele două oferte, membrii cu drept de vot din cadrul Comisiei au decis, în unanimitate, să le accepte pe ambele spre examinare.

 

 

Companiile care și-au manifestat interesul pentru participarea la concurs, își vor prezenta ofertele, în format online, în cadrul unei ședințe de evaluare, la care membrii Comisiei vor putea adresa întrebări și solicita clarificări suplimentare. Ședința va fi transmisă în direct pe pagina CA de Facebook, iar înregistrarea video a ședinței va fi plasată pe pagina web și pe canalul de YouTube.

 

Comisia urmează să se întrunească într-o nouă ședință pe data de 8 februarie 2024, ora 10:00, în cadrul căreia ofertele vor fi evaluate și, ulterior, va fi desemnat câștigătorul concursului.